ad

Monday, March 23, 2009


NAJIB MENGGELUPUR KELEMASAN

Permit harakah dan suara Keadilan digantung 3 bulan. Permulaan keganasan rejim Najib. Beliau yang kelemasan berhadapan dengan pilihanraya Bukit Gantang dan Bukit selambau ini mula melakukan tindakan keras dan hilang kewarasan bagi menghalang kemenangan Pas dan PKR.

Jika kalah di Bukit Gantang, petanda rakyat Perak menolak tindakan jahat rejim Najib menumbangkan secara paksa kerajaan Pakatan Rakyat pimpinan MB Nizar. Jika kalah di Bukit selambau juga akan memberi simbolik tamparan kepada Rejim Najib yang bakal atau telah memimpin negara.

Jadi Najib sangat terdesak untuk memenangi kedua-dua kerusi. Dia ibarat kelemasan di dalam sungai yang dalam. Maka Najib menggelupur dan mencapai apa sahaja yang boleh dicapai bagi menyelamatkan nyawanya. Jadi permulaannya adalah penggantungan permit harakah dan Suara Keadilan supaya Pakatan tidak ada media rasmi untuk pilihanraya ini. Tetapi oleh kerana tuan badan sudah kelemasan, tenaganya sudah berkurangan, bau busuk tubuhnya dek mayat Altantuya, maka dia tetap akan mati kelemasan.

Bersabarlah sebentar pejuang-pejuang untuk menghadapi Najib yang sedang menggelupur.

0 comments:

Post a Comment